Veelgestelde vragen
Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Nadat je order is gepakt door ons verzendhuis ontvang je namelijk een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.
Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in de Marjo webshop geldt een levertermijn van 8 werkdagen
Is er sprake van een minimaal orderbedrag?
Neen, er is geen sprake van een minimaal orderbedrag
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €3.5 indien je bestelling kleiner is dan 20 euro. Voor bestellingen groter dan 20 euro betaal je geen verzendkosten. Verzending is momenteel overigens alleen mogelijk naar adressen in België en Nederland.
Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.
Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Het is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland. Je kunt een bestelling alleen laten bezorgen op postadressen in België en Nederland.
Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren. Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.
Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Nee, dit is niet mogelijk.
Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, je zult je factuur dus ook via e-mail ontvangen.
Is het veilig om te betalen op de Marjo webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.
Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Neen dit is jammer genoeg niet mogelijk
Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel gratis terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.
Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult je geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.
Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
De verzendkosten zijn voor u, wij kunnen deze niet vergoeden
Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.
Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via bpost
Kan ik een product of bestelling ook retourneren bij Marjo
U kunt, indien gewenst de bestelling persoonlijk terug brengen bij Marjo Silvesterlaan 14 3660 Opglabbeek.
Heb ik garantie op de bestelde sleutelhangers?
omdat er altijd iets fout kan gaan bij het printen van de sleutelhangers, geven wij 1 jaar garantie op fabricatiefouten. Indien de sleutelhanger binnen het jaar breekt, stuur je ons een foto van de kapotte sleutelhanger en krijg je, volledig gratis een nieuw exemplaar opgestuurd